תחזית: בקרוב יהיה פה חורף

אני בזמן האחרון מפיצה את השמועה שבקרוב יהיה פה חורף. אני יודעת שזה נשמע מופרך לחלוטין, אבל, מארק מיי וורדס! יש אנשים שמרגישים את החורף בכף רגלם, בפציעת קרב ישנה. אני מרגישה אותו באוזניים. עד לפני שבוע עוד הכנתי מיקסטייפ קייצי (עם שירים כאלה וכאלה) והיום כל מה שבא לי להקשיב לו זה הארדקור אמריקאי ומארק לאנגן. וגם להתכרבל עם החתולה שלי. אז כן, החורף ממש מעבר לפינה, תשאלו את הבחור שכבר פתח באסטה של שנוטובות באלנבי בואך בלפור.

עד כאן עם העובדות.

אתמול הסתובבתי באוזן השלישית ומתוך המצב החורפי הלה, המקדש את הבדידות, שכרתי לי וצפיתי לי בבדידותי בסרט אמריקן הארדקור. על אף ההשגות שיש לי לגביו (בעיקר לגבי העריכה התזזיתית והנסיון לדחוס כמה שיותר נושאים בכמה שפחות זמן. טוב נו, הארדקור) אם יש תחושה אחת איתה יצאתי מהסרט (אפשר לצאת עם תחושה מסרט שרואים בבית?) היא של חוסר האונים וחוסר התוחלת, תחושה שנדמה שלא נס ליחה, גם ממרחק של 30 שנה. אבל היום, בניגוד לאז, כבר כל כך עייפנו גם מן המרד וגם מן הדיכוי עד שאין לתחושות הללו שום ביטוי, שלא לדבר על ביטוי מוזיקלי. בעודי מנסה ללכוד את המילים שיעבירו את התחושה אני מעייפת את עצמי – מה, עוד רטינה על ההשתבללות הווירטואלית ("… פעם היינו הולכים להפגנות, היום מספיק ללחוץ אטנדינג…") עוד רשימת מכולות של עוולות תרבותיות? ("…אני עובדת 12 שעות ביום, 7 ימים בשבוע בעבור גרושים, קונה אימפולסיבית דברים שאני לא צריכה…"), כל אלה הן מס שפתיים, התקטננויות שאף אחד כבר לא מאמיין באותנטיותן. *אנחה*

אז אני נאחזת בציפורניי בתופעות מוזיקליות המפעפעות מתחת לפני השטח, דברים שקורים בצימר, בלבונטין, בבית פית-קית, בבצלאל, ובאוגנדה, למשל, ממלאים את חזי כל אימת שאני נתקפת חרדה, כשאני לא מצליחה להרגיש את הגבולות של עצמי כי הפכתי ליישות וירטואלית מדי. כן, לא תצמח מכאן ישועה מוזיקלית, כן המדינה קטנה מדי, הסצנה קטנה מדי, בלה בלה… ובכל זאת.

כדי לא להיות אופטמיים מדי, הנה דרך נהדרת להזכר מה קורה בשאר המדינה

(באמת, ג'ארד, אתה הילד המוזר והדחוי? אתה? פריטי בוי?)

הסוד הוא בטוקבקים (תגובה 30, למשל)

להשאיר תגובה

