ותכתבו: שאהבנו

אתמול שקדתי, שעות רבות, על כתיבת רשומה שעסקה בלהקה בל אנד סבסטיאן [רשמי]. לא אלאה בפרטים, רק אומר שהפוסט נגנז. כתבתי וכתבתי ומחקתי ומחקתי בסיזיפיות רבתי, ותחושת תסכול בלתי מוסברת ועקשנית החלה מחלחלת ועולה בקרבי עד שהבנתי – כל אשר כתבתי לא ענה על מה שרציתי שיהיה הקו המנחה של הבלוג, קרי: כתיבה מעניינת על דברים מעניינים… וזה לא שבל אנד סבסטיאן לא מעניינים, אלא שפשוט אני מרגישה שאני לא מסוגלת להוסיף לדיון אודותם משהו מעניין, אילושהן תובנות רעננות (אהמ… הדיסקים שלהם… כולם בצבעים אחרים…)

ובכל זאת, כן, זהו יום חגם (Belle and Sebastian Write About Love, אלבומם החדש, יוצא היום), אז צריך לחגוג, וכן, אני לא מסוגלת להוציא את השיר הפופי הזה מהראש, והקליפ גם הוא חינני, בצורה סקוטית משונה משהו. אז זהו.

אם אתם זריזים, אפשר להאזין לדיסק במלואו ויה אנפיאר (זמין עד שה12 לאוק' יגיע לארה"ב. הידד להבדלי שעות!), ולדעתי הדיסק ברובו מוצלח יותר מן הסינגל שהוצג לעיל.

2 מחשבות על “ותכתבו: שאהבנו”

  1. אוי, הניסוח, והשיר, גורמים לי לחשוב בצורה לא מוסברת על חורף, אבל עוד יותר הלב שלי מתכווץ ואני מתגעגעת אלייך, וזוכרת כמה את מקסימה וירטואלית ופיזית.

  2. הוי, הימים הטובים והענוגים של If youre feeling sinister.

    מאז לא הצלחתי לאהוב אותם. הם השתנו לי. זה כבר לא קול המלאכים המלטף. הם פחות נאיבים. הם אחרים.

    שמירה על הקפאים (:)) הרבה פעמים נתפסת כסימן לשיעמום. אבל אני אוהב את האיטיים להשתנות. יש בזה משהו מאוד אריסטוקרטי. ואני… תימני-פרסי עם גוף של סבל, מאוד לא מתאים לדברים האלה. ועדיין, עדיין – תנו עוד מאותו דבר. בבקשה.

    לפעמים אני חושב שטוב שניק דרייק התאבד, כי מפחיד לי לחשוב מה הוא היה עושה בשנות השמונים. זה אמנם לא מאוד דומה, אבל גם לא מאוד שונה.

    רציתי לחתום בציטוט משיר אבל כל מה שיש לי בראש זה הופה-היי כרגע, אז אני אוותר. שיריתנו את ההופה הופה היי.

    בר.

להשאיר תגובה

