רשימות ממוספרות עושות לי שמח

אני לא מצליחה לכתוב פוסט אחד תקין, אבל המוח שלי מוצף. אני לא מצליחה לישון, אז הנה כמה מהרעיונות המפנגפנגים בראשי (/בקורא הרסס שלי) לאחרונה:

1. לפני כחודש טיילנו אני ועלמה ברחבי העיר כשלפתע נח מבטינו על פוסטר בולט ויפהפה בכיכר מגן -דוד. מדובר היה בפוסטר משונה למדי: על אף העובדה שהיו בו את כל האלמנטים הלוהטים מעולם פרסום המסיבות (אימג' חזק, פנטונים כסופים, ורוד בוהק), הוא היה חסר פרטים אינפורמטיביים באופן מתריס, רק כיתוב אניגמטי בערבית ותו לא. מהיכרותי רבת הקנאה עם עולם המסיבות (אצלנו ברוקנרול עדיין תקועים בשלב העיצוב הבנאלי, שלא לומר דבילי, שלא לומר צהובמרקר-טיפוגרפיהסתמית-איורמטופש-מכוערתחת), הנחתי שמדובר בעוד ליין מסיבות בניחוח אוריינטלי הפושה במחוזותינו לאחרונה, ובזאת פתרתי את המסתורין (לא לפני שתלשתי את הפוסטר ונשאתי אותו אחר כבוד לביתי הצנוע)… מה רבה הייתה הפתעתי לגלות לפני כמה ימים את הפוסט הזה בבלוג של חסר תרבות: פאקינג דודו טסה! עיצוב הדיסק הוא ברוח הפוסטר, ונאמן לרעיון הכללי של הדיסק (עיצוב: נטע שושני,פונט: סוסיתא של עודד עזר) הידד לעיצובים מוזיקלים שובי לב! (עדכון: אפשר לקרוא עוד על הדיסק כאן)

2. אם בעיצוב פוסטרים עסקינן, בנמל יפו יש תערוכה מגניבה שפתוחה רק עד יום שבת, אוצו רוצו לכם!

Barbara Kruger
ילדים שמנמנים

3. פונטס אין יוז הוא בלוג חדש ונהדר העוסק בטיפוגרפיה במרחב – כה חדש וכה נהדר עד שתדירות העידכונים שלו מספקת אפילו את רף הריגושים הקטנוני והבררן שלי. הבלוג עדיין מזגזג בין כתיבה על מותגים מוכרים וידועים (הפוסט על פייסבוק שינה את חיי לעד), לבין פרוייקטים איזוטרים ואף מומצאים לחלוטין, ובכל זאת, הוא שווה הקלקה לכל רכלני הטיפוגרפיה חובבי הניימדרופינג שבינינו ("ניסיתי לעשות הומאג' לברברה קרוגר ע"י שימוש בפונט פיוטורה…")

4. אינטרלוד:

5. המחשבה שהבלוג האהוב עלי בעברית הוא בלוג שעוסק באופנת גברים היא מחשבה מדכאת למדי, אבל הגרסיונרים עושים לי נעים בעין ובלב, ללא קשר להגדרה האקדמית של בלוגם. כלומר, ראו איזה קליפ מענג גיליתי דרכם:

6. קליק לפליקר, יש לי פרוייקט צילומי כיפי וחדש.

7. נסיים עם השיר הטוב בעולם:

2 מחשבות על “רשימות ממוספרות עושות לי שמח”

  1. yeah-hey!
    בלוג אופנת הגברים כיפי באופן כיפי – דימויים שנעים לי לראות בשישי בבוקר (או בכל יום בשבוע, אם להודות על האמת)…

להשאיר תגובה

